- go morron ''

- go morron ''
hejhej! gomorron:)
igår var det en lång dag ..
Men nu måste jag berätta hur morgongen har varit idag!
Så här gick det till :
Jag vaknade klockan 09:34..
Jag gick till toan, borstade tänderna..
sen til köket , äta frukost ..
sen till laptopen med laddaren på ..
sen till msn messenger 2011 ..
logga in ..
sen ..
chatta ..
sen sova ..
Jag var så jävla trött .
Idag ska jag till Malmö:)
Men nu måste jag äta packa kläderna till maaalmöö:3
Jag ska vara där i typ .. 3 veckor , ingen skola!
YES!:)
Oyeaaah! Ingen skola , men saknar gussah D:<3 , Jag älskarej! tro mej gussa! :) <3 , men idag..
ska jag ju åka :(
Jag vill bara säga detta till dej , gussa :
JAG ÄLSKAREJ! :)
Hoppas du göret med!:)
Jaja , hejdå sötnosar!:) Jag kommer inte att blogga på 2 dagar , men de andra dagarna i Malmö , så blggar jag! '' Gussa '' <3 HEJDÅ<3:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0